Klienditugi

Sellest tekstist leiate kolm levinud küsimust ja nende vastused. Vastuse nägemiseks lihtsalt klõpsake küsimusel.
Kui te oma küsimustele vastuseid ei leia, siis võita saata küsimuse meile, kasutades veidi allpool leitavat vormi.


  1. Ostsin just kella, aga sain nüüd teate, et see on laost otsas?

    Kui toote ostate, eemaldab süsteem selle automaatselt meie laovarude nimekirjast. Sellega broneeritakse kell teie jaoks. Kui enne oli laoseis 1, siis pärast ostu sooritamist on see 0 – süsteem ütleb, et toode on välja müüdud. Aga muretsemiseks pole põhjust, see kehtib vaid tulevikuostude jaoks. Teie kell saadetakse teele viivitamata (kui tellimus on tehtud enne kella 12) ja te saate oma kella kätte päeva pärast UPS-i vahendusel.

  2. Kuidas kellarihma reguleerida?

    Saadame teile tasuta kellarihma reguleerimise tarviku:
    Bracelet adjustment - How to remove links from your watch - Watchia.com

    Kui lisate ostukorvi kella, mille rihma on vaja reguleerida, lisatakse reguleerimistarvik tellimusele automaatselt hinnaga 0:
    http://www.kellad.ee/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches

  3. Kell ei sobi mulle ja ma soovin selle tagastada – kuidas seda teha?

    Selleks on teil tootest loobumise õigus Kasutustingimused. Soovime aga rõhutada, et tagastuste puhul tuleks kasutada saadetise jälgimise teenust (võimalusel meie tagastussilti). Jälgimisteenuse mitte kasutamisel vastutate kohalejõudmise eest ise. Täitke tagastusvorm , et protsess kiiremini kulgeks.


Kui teil on veel küsimusi, võite leida vastused siit:


  • Märkus!
    Puudulike tagastusnõuete korral tuleb tasuda 35 € saate- ja halduskulude katteks. Näiteks kui kahjustus on kliendi enda põhjustatud või see tuleneb loomulikust kulumisprotsessist, siis on tagastusnõue puudulik. Erinevate brändide garantiitingimustega tutvumiseks klõpsake siia.

Custom magento captcha module from Outsource Online


 

* Kohustuslikud väljad

  Töötlen päringut...