Ostutingimused




Maksmine

Maksekaardiga maksmisel saadetakse kogu makseinformatsioon krüpteeritud kujul, mis tähendab, et ainult NETS ja Euroline/SEB Bank, mis on maksevahendajateks kõigis Põhjamaades, omavad ligipääsu sellele informatsioonile. Sellest tulenevalt ei näe meie makseinformatsiooni.

Hetkel on e-poes võib maksta järgmiste kaartidega:
- MasterCard
- Maestro
- Visa
- Visa Electron

Me ei nõua kaardiga makse sooritamisel teenustasu.

Maksta on võimalik ka läbi Eesti pangalinkide - Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV ja Krediidipank.

Kõik hinnad leheküljel on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.


Makseturvalisus

Ostmisel Kellad.ee e-poes olete kaitstud maksekaardiinformatsiooni kuritarvitamise eest: meie makseleheküljel kasutatakse SSL-krüpteerimist, mis tähendab, et kaardiinformatsiooni saadetakse krüpteeritud kujul turvalise ühenduse abil. SSL-krüpteerimine on turvalisim info krüpteerimise viis ning seda kasurtatakse kõigi suurimate makseinstitutsioonide poolt.

Turvalise ühenduse loomise tunnusmärgiks on see, et brauseri aadressiribale ilmub tabaluku ikoon ning "http://" muutub "https://"-iks, kus lisanduv s-täht tähendab "secure" ehk "turvaline" (tabaluku ikoon ja "https://" on ainult sel leheküljel, kus maksmist sooritatakse). Kõik see on seadusejärgne nõudmine kõigile e-poodidele, mistõttu tuleb alati kontrollida nende tunnusmärkide olemasolu internetis maksmisel.

Maksekaardiga maksete sooritamiseks kasutame Taani PSP (Payment Service Provider) ettevõtte Epay teenuseid, mis on PCI-sertifitseeritud VISA/MasterCard'i poolt, mis tähendab, et seejuures on täidetud üle 200 turvalisustingimuse.

Eksternfirma FortConsult sertifitseerib makseteenuseid pakkuvaid firmasid, sealhulgas vaatavad nad regulaarselt läbi Epay süsteemi, eesmärgiga tuvastada turvalisuspuudujääke. Lisaks sellele töötatakse igal aastal intensiivselt selle kallal, et proovida sisse tungida Epay süsteemi, leidmaks kõiki võimalikke turvalisuslekkekohti. Koostöö FortConsult'iga kindlustab seega ülimalt kõrge turvalisustaseme, mida uuendatakse regulaarselt - Epay'ga kaardiga maksmisel võib ennast alati turvaliselt tunda.


Kohaletoimetamine ja Transport

Hetkel võib saadetiste kohaletoimetamine võtta veidi kauem kui toodete juures on märgitud. Teeme kõik endast oleneva ,et probleem võimalikult kiiresti lahendada.

Kõik tellitud kaubad saadetakse tasuta kauba hinnast, suurusest ja kogusest sõltumata.

Kõiki tööpäevadel enne kella 17:00 tellitud kaupu saadetakse samal päeval, kauba tõenäolist kohaletoimetusaega saab näha kaubale klikkides.

Kui tellite korraga kaupa, mis on laos ning kaupa, mida laos ei ole, saadetakse mõlemad tooted siis, kui kõik tooted on lattu jõudnud. Kaubad, mida pole laos, toimetatakse kohale tõenäoliselt 5-10 tööpäeva jooksul.

Tellimused saadetakse kahel erineval viisil: registreeritud paki (kallimad tellimused) ja kirjana (odavamad tellimused).

Pakke saadetakse DPD abil, mis tähendab, et kaup toimetatakse tellijale otse tõenäoliselt 3-5 tööpäeva joooksul ning klient saab ka saadetise jälgimisnumbri, mida saab sisestada siin: http://www.dpd.com/tracking_ee/%28lang%29/ee/%28track%29 (saadetise etiketi nr). Kui klienti pole sel hetkel kodus, jäetakse kliendi postkasti teade ning klient võib seejärel helistada ning leppida kokku teistsuguse kohaletoimetusaja (see on esimene kord tasuta).

Kirju saadetakse Taani posti ja Omniva abil (kõik kaubad toimetatakse Taanist) tellijale otse tõenäoliselt 2-4 tööpäeva jooksul ilma registreerimisnumbrita. Kui klienti sel hetkel kodus ei ole, pannakse tellitud kaup postkasti ning kui tellitud kaup on postkasti jaoks liiga suur, viiakse see lähimasse postkontorisse. Lisainfo saamiseks võtke ühendust Omnivaga.
Juhul kui transpordiga on tekkinud probleeme või saadetis ei ole kohale jõudnud, võtke ühendust meie klienditeenindusega - klienditeenindus@kellad.ee. Leiame üheskoos teie probleemile lahenduse.

Tagastusõigus

Kui soovite oma ostu tagastada või mõnel põhjusel ostetud kaupa vahetada, on Teil selleks 365 päeva alates kauba kättesaamisest. Kaupa tuleb tagastada samas seisundis, koosseisus ja koguses nagu kauba kättesaamise hetkel, kui soovite kogu kauba maksumuse tagasi saada. Teisisõnu saate proovida kaupu täpselt samamoodi nagu füüsilises poes.

Kui toodet on proovitud rohkem, kui ülaltoodus seisab, käsitleme me seda kui kasutatud toodet, mis tähendab, et ostu tagastamisel saate kauba maksumuse tagasi vaid osaliselt või üldsegi mitte, kauba müügiväärtusest sõltuvalt.

Kogu kauba maksumuse tagasisaamiseks tuleb seega teha sama, mida füüsilises poes - kaupa võib proovida, kuid seda ei saa pikemalt kasutada.

Kauba maksumuse tagasisaamise õigus lakkab kehtimast hetkest, kui kellast eemaldatakse mingeid osi, või kella muudetakse, samuti lakkab see kehtimast siis, kui originaalne pakend/kast, mis oli kaubaga kaasas, on kahjustatud.

Kella tagastamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega - klienditeenindus@kellad.ee

 


Kaebeõigus ja Garantii

Kauba garantii kehtib 2 aastat alates kauba kättesaamise hetkest, mis tähendab, et kliendina on Teil õigus kauba parandusele ja vahetusele, kauba maksumuse täielikule või osalisele tagasisaamisele konkreetsest olukorrast sõltuvalt. Garantii kehtib tingumusel, et kaebus on õigustataud ning kella kahjustused/vead pole põhjustatud kella valest kasutamisest või kella sattumisest kahjustavatesse tingimustesse.

Esimese sammuna katkise kella puhul, tuleks saata lühike kirjeldus probleemist ning pildid meie klienditeenindusele - klienditeenindus@kellad.ee. Meie eksperdid proovivad hinnata kella kahjustusi ning otsustavad kas parandame või asendame kella.

Garantii ei kehti:
- patareidele, klaasile, kroonnuppudele, rihmadele, kristallidele ja muudele kellale ja pakendile kinnitatud kaunistustele
- defektidele, mis on tekkinud ülekoormuse, väära või hooletu kasutuse, õnnetuste, ebapiisava hoolduse, tavalise kulumise, vale käsitluse tagajärjel
- veekahjustustele mitteveekindlatel kelladel (vettpidavus alla 3 Atm)
- mitteautoriseeritud müüjatelt/hooldajatelt osutatud manipulatsioonide tõttu tekkinud kahjustustele

Kauba puudujääkidest tuleb teada anda võimalikult kiiresti pärast puudujääkide ilmnemist: kui kauba puudujäägist antakse teada kahe kuu jooksul pärast selle ilmnemist, on kaebus õigeaegne. Õigustatud kaebuse puhul katame mõistlikke kohaletoimetuskulutusid.

Kaupa tuleb tagasi saata vastavas pakendis koos saadetise kviitungiga, et saaksime transpordikulusid tagasi maksta.

Kui kaebus ei ole õigustatud, on meil õigus nõuda administratsioonitasu ning kauba kohaletoimetus- ja tagastuskulusid.


Isiklikud andmed

Enne ostutehingu sooritamist peate andma meile õiguse registreerida teie isiklikke andmeid:
- Ees ja Perekonnanimi
- Aadress
- Telefoninumber
- E-mailiaadress

Kasutame Teie isiklikke andmeid selleks, et kaupa saaks kohale toimetada (hoiame andmeid 5 aastat ning seejärel need kustutatakse). Kõiki andmeid meie koduleheküljel kogutakse Teie nõusolekul, et Te oleksite teadlikud sellest, missuguseid andmeid kogutakse ja milleks.

Me ei säilita krüpteeritud andmeid ega edasta neid mingil moel kolmandatele isikutele; samuti ei kogu me delikaatseid andmeid.

Vastavalt andmekaitseseadusele on Teil õigus registreerimine tühistada ning näha neid andmeid, mida olete meie juures registreerinud.

Logistatistika:
Kasutame logistatistikat selleks, et koguda informatsiooni külastuste statistika koostamiseks: mitu külastajat on olnud, kust külastajad tulevad, millisel e-poe leheküljel külastajad viibivad jne.
Logistatistikat kasutatakse e-poe optimeerimiseks ja funktsionaalsuse parandamiseks.

Cookie'de kasutamine:
Cookie'de abil salvestatakse kasutaja kõvakettale kasutaja tegevust leheküljel, sel viisil teab server (näiteks internetilehekülg) kasutaja järgmisel külastusel, kes külastaja on. Cookie'de näol ei salvestata kasutaja isiklikke andmeid, vaid kasutaja andmeid lehekülje kasutamise kohta, näiteks ostukorvi lisatud tooted.

Cookie't hoitakse kasutaja kõvakettal koos cache-failidega, seega on cookie näol tegemist tekstifailiga, mida saadetakse kasutaja brauserisse veebiserverilt ning mida salvestatakse kasutaja kõvakettale. Brauserit võib seadistada nii, et see informeeriks cookie'de kasutamisest ning lisaks sellele võib cookie'de kasutamist välja lülitada.

Kasutame cookie'sid lehekülje kasutajasõbralikumaks muutmiseks ning ostukorvi lisatud toodete mäletamiseks.


Lepingutingimused

E-poes ostmiseks peab olema vähemalt 18-aastane, noorematel on ostmiseks vaja vanemate nõusolekut.

Lapsevanemal on õigus lepingut tühistada, juhul kui leping on sõlmitud alla 18-aastase lapse poolt.

Hinna- ja süsteemivigade ilmnemisel on Kellad.ee-l õigus tellimuste tühistamiseks ning kliendi vastavast informeerimisest.
  Töötlen päringut...