Klienditugi

Sellest tekstist leiate kolm levinud küsimust ja nende vastused. Vastuse nägemiseks lihtsalt klõpsake küsimusel.
Kui te oma küsimustele vastuseid ei leia, siis võita saata küsimuse meile, kasutades allpool olevat vormi.


  1. Ostsin just kella, aga sain nüüd teate, et see on laost otsas?

    Kui ostate toote, eemaldab süsteem selle automaatselt meie laovarude nimekirjast. Sellega broneeritakse kell teie jaoks. Kui enne oli laoseis 1, siis pärast ostu sooritamist on see 0 – süsteem ütleb, et toode on välja müüdud. Aga muretsemiseks pole põhjust, see kehtib vaid tulevikuostude jaoks. Kui sooritate oma ostu enne kella 15.00, saadetakse teie pakk teele kas samal või järgmisel tööpäeval. Tarneaeg oleneb ostukorvis valitud tarnemeetodist.

  2. Kuidas kellarihma reguleerida?

    Metallist kellarihmadega kellade puhul on teil toote ostmise korral võimalik toote juures lisada ostukorvi ka kellarihma reguleerimise tarviku soodushinnaga 3,90€:
    https://www.kellad.ee/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches

    Allpool on kirjeldatud, kuidas töötab tarvik, millega saate käekella kellarihma reguleerida:
    Kellarihma reguleerimine

  3. Kell ei sobi mulle ja ma soovin selle tagastada. Kuidas seda teha?

    Selleks on teil tootest loobumise õigus – Kasutustingimused. Soovime aga rõhutada, et tagastuste puhul tuleks kasutada saadetise jälgimise teenust (võimalusel meie tagastussilti). Jälgimisteenuse mittekasutamisel vastutab kohalejõudmise eest klient. Täitke alltoodud tagastusvorm, et protsess kiiremini kulgeks. Selleks valige rippmenüüst jaotis Tagasi ja täitke ära kõik punase tärniga väljad.


  • Märkus!
    Puudulike tagastusnõuete korral tuleb tasuda 35 € saate- ja halduskulude katteks. Näiteks kui kahjustus on kliendi enda põhjustatud või see tuleneb loomulikust kulumisprotsessist, siis on tagastusnõue puudulik. Erinevate brändide garantiitingimustega tutvumiseks klõpsake siia.

* Kohustuslikud väljad

  Töötlen päringut...