Ostutingimused

Laadin...

Maksmine

Maksekaardiga maksmisel saadetakse kogu makseinformatsioon krüpteeritud kujul, mis tähendab, et ainult NETS ja Euroline/SEB Bank, mis on maksevahendajateks kõigis Põhjamaades, omavad ligipääsu sellele informatsioonile. Sellest tulenevalt ei näe meie makseinformatsiooni.

Hetkel on e-poes võimalik maksta järgmiste kaartidega:
- MasterCard
- Maestro
- Visa
- Visa Electron

Me ei nõua kaardimakse sooritamisel teenustasu.

Maksta on võimalik ka Eesti pangalinkide kaudu – Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV ja Krediidipank.

Kõik hinnad leheküljel on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Makseturvalisus

Sooritades ostu Kellad.ee e-poes, olete kaitstud maksekaardi informatsiooni kuritarvitamise eest: meie makseleheküljel kasutatakse SSL-krüpteerimist, mis tähendab, et kaardi informatsiooni saadetakse krüpteeritud kujul turvalise ühenduse abil. SSL-krüpteerimine on turvalisim info krüpteerimise viis ja seda kasutavad kõik suurimad makseinstitutsioonid.

Turvalise ühenduse loomise tunnusmärgiks on see, et brauseri aadressiribale ilmub tabaluku ikoon ja "http://" muutub "https://"-ks, kus lisanduv s-täht tähendab "secure" ehk "turvaline" (tabaluku ikoon ja "https://" on ainult sel leheküljel, kus maksmist sooritatakse). Kõik see on seadusejärgne nõudmine kõigile e-poodidele, mistõttu tuleb alati kontrollida nende tunnusmärkide olemasolu internetis maksmisel.

Maksekaardiga maksete sooritamiseks kasutame Taani PSP (Payment Service Provider) ettevõtte Epay teenuseid, mis on PCI-sertifitseeritud VISA/MasterCard'i poolt, mis tähendab, et seejuures on täidetud üle 200 turvalisustingimuse.

Eksternfirma FortConsult sertifitseerib makseteenuseid pakkuvaid firmasid, sealhulgas vaatavad nad regulaarselt läbi Epay süsteemi, eesmärgiga tuvastada turvalisuse puudujääke. Lisaks sellele töötatakse igal aastal intensiivselt selle kallal, et proovida sisse tungida Epay süsteemi, leidmaks kõiki võimalikke turvalisuse lekkekohti. Koostöö FortConsult'iga kindlustab seega ülimalt kõrge turvalisustaseme, mida uuendatakse regulaarselt - Epay'ga kaardiga maksmisel võite ennast alati turvaliselt tunda.

Kohaletoimetamine ja Transport

Tellimustele alates 100 eurost on transport Kellad.ee kulul. Tellimustele alla 100 euro kehtib tavatranspordi tasu alates 7 €.

Tarnemeetodid

Praegusel hetkel pakume veebipoes Kellad.ee järgmisi tarnemeetodeid.

Tarnemeetodid Eestis Tellimuse summa üle 100 € Tellimuse summa 0–99 €
Tavatransport (tavapost või DPD pakiautomaat/pakipood) 8–16 tööpäeva Tasuta tarne 7 €
Kiirkuller (Pakipoodi / DPD pakiautomaati) 3–6 tööpäeva 5 € 9 €
Ekspressteenus UPS ukselt-uksele 2–4 tööpäeva 9 € 10 €

Tarne väljaspoole Eestit

Pakume tarnet ka järgmistesse riikidesse:  Leedu, Läti, Soome ja Taani. Tarne sihtriike näete ostukorvis riiki valides. Tarne hinnad nendesse riikidesse jäävad vahemikku 7–10 €.








Kõik tööpäevadel enne kella 15:00 tellitud kaubad saadetakse samal päeval, kauba tõenäolist tarneaega saab näha kaubale klõpsates.

Kui tellite korraga kaupa, mis on laos, ja kaupa, mida ei ole laos, saadetakse mõlemad tooted siis, kui kõik tooted on jõudnud lattu. Kaubad, mida pole laos, toimetatakse kohale tõenäoliselt 5–10 tööpäeva jooksul.

Tellimused saadetakse kahel erineval viisil: registreeritud paki (kallimad tellimused) ja kirjana (odavamad tellimused).

Pakke saadetakse DPD abil, mis tähendab, et kaup toimetatakse tellijale pakiautomaati/pakipoodi tõenäoliselt 3–6 tööpäeva jooksul ja klient saab ka saadetise jälgimisnumbri, mida saab sisestada siin: DPD (saadetise etiketi nr). Kui pakk on jõudnud pakiautomaati/pakipoodi, saadetakse kliendile sõnum koodiga, mille abil saab paki automaadist või pakipoest kätte.

Odavaima meetodi puhul saadetakse Taani posti ja DPD või tavaposti abil (kõik kaubad saadetakse Taanist) tellijale pakiautomaati/pakipoodi või postkontorisse tõenäoliselt 8–16 tööpäeva jooksul. Kliendile saadetakse paki teekonna jälgimiseks jälgimisnumber.
Ekspressteenuse puhul saadetakse pakid UPS-i või DPD kullerteenuse abil ukselt-uksele tõenäoliselt 2–4 tööpäeva jooksul. Selle variandi puhul soovitame valida tarneaadressiks töökoha aadressi, sest pakid toimetatakse kliendile päevasel ajal. Kliendile saadetakse ka jälgimisnumber, mis võimaldab jälgida paki asukohta.
Juhul kui transpordiga on tekkinud probleeme või saadetis ei ole kohale jõudnud, võtke ühendust meie klienditeenindusega – klienditeenindus@kellad.ee. Leiame üheskoos teie probleemile lahenduse.
Kui klient ei tule postkontorisse või pakiautomaati/pakipoodi pakile järele või kliendi antud aadress/telefoninumber on vale või poolik, mille tagajärjel saadetakse pakk müüjale tagasi, tasub klient kõik paki saatmise, hoiustamise ja tagasi saatmisega seonduvad kulud summas 20 €.

Tagastusõigus

Kui soovite oma ostu tagastada või ostetud kauba mõnel põhjusel ümber vahetada, on teil selleks 365 päeva alates kauba kättesaamisest. Kaup tuleb tagastada samas seisundis, koosseisus ja koguses nagu kauba kättesaamise hetkel, kui soovite kogu kauba maksumuse tagasi saada. Teisisõnu saate proovida tooteid täpselt samamoodi nagu füüsilises poes.

Kui toodet on proovitud rohkem kui ülaltoodus seisab, käsitleme seda kui kasutatud toodet, mis tähendab, et ostu tagastamisel saate kauba maksumuse tagasi vaid osaliselt või üldsegi mitte, kauba müügiväärtusest sõltuvalt.

Kogu kauba maksumuse tagasisaamiseks tuleb seega teha sama, mida füüsilises poes – tooteid võib proovida, kuid seda ei või pikemalt kasutada.

Kauba maksumuse tagasisaamise õigus lakkab kehtimast hetkest, kui kellalt või selle seest eemaldatakse mingeid osi või kella muudetakse, samuti lakkab see kehtimast siis, kui originaalne pakend/karp, mis oli kaubaga kaasas, on kahjustatud.

Kella tagastamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil klienditeenindus@kellad.ee

 

Kaebeõigus ja Garantii

Kauba garantii kehtib 2 aastat alates kauba kättesaamise hetkest, mis tähendab, et kliendina on teil õigus kauba parandusele ja vahetusele, kauba maksumuse täielikule või osalisele tagasisaamisele konkreetsest olukorrast sõltuvalt. Garantii kehtib tingimusel, et kaebus on õigustatud ja kella kahjustused/vead pole põhjustatud kella valest kasutamisest või kella sattumisest kahjustavatesse tingimustesse.

Katkise kella puhul tuleks esimese sammuna saata meie klienditeenindusele aadressil klienditeenindus@kellad.ee lühike kirjeldus probleemist ja pildid. Meie eksperdid proovivad hinnata kella kahjustusi ja otsustavad, kas parandame või asendame kella.

Garantii ei kehti:
- patareidele, klaasile, kroonnuppudele, rihmadele, kristallidele ja muudele kellale ning pakendile kinnitatud kaunistustele
– defektidele, mis on tekkinud ülekoormuse, vääraste või hooletute kasutuse, õnnetuste, ebapiisava hoolduse, tavalise kulumise, vale käsitluse tagajärjel
- veekahjustustele mitteveekindlatel kelladel (vettpidavus alla 3 Atm)
- mitteautoriseeritud müüjate/hooldajate osutatud manipulatsioonide tõttu tekkinud kahjustustele.

Kauba puudujääkidest tuleb teada anda võimalikult kiiresti pärast puudujääkide ilmnemist: kui kauba puudujäägist antakse teada kahe kuu jooksul pärast selle ilmnemist, on kaebus õigeaegne. Õigustatud kaebuse puhul katame mõistlikud kohaletoimetuskulud.

Kaup tuleb tagasi saata vastavas pakendis koos saadetise kviitungiga, et saaksime transpordikulusid tagasi maksta.

Kui kaebus ei ole õigustatud, on meil õigus nõuda administratsioonitasu ning kauba kohaletoimetus- ja tagastuskulusid.

Lepingutingimused

E-poes ostmiseks peab olema vähemalt 18-aastane, noorematel on ostmiseks vaja vanemate nõusolekut.

Lapsevanemal on õigus leping tühistada, juhul kui leping on sõlmitud alla 18-aastase lapse poolt.

Hinna- ja süsteemivigade ilmnemisel on Kellad.ee-l õigus tellimuste tühistamiseks ja kliendi vastavaks informeerimiseks.

Isikuandmed

Enne ostutehingu sooritamist peate andma meile õiguse registreerida teie isikuandmeid:

Privacy Policy

We are very delighted that you have shown interest in our enterprise. Data protection is of a particularly high priority for the management of Reverie ApS. The use of the Internet pages of Reverie ApS is possible without any indication of personal data; however, if a data subject wants to use special enterprise services via our website, processing of personal data could become necessary. If the processing of personal data is necessary and there is no statutory basis for such processing, we generally obtain consent from the data subject.

The processing of personal data, such as the name, address, e-mail address, or telephone number of a data subject shall always be in line with the General Data Protection Regulation (GDPR), and in accordance with the country-specific data protection regulations applicable to Reverie ApS. By means of this data protection declaration, our enterprise would like to inform the general public of the nature, scope, and purpose of the personal data we collect, use and process. Furthermore, data subjects are informed, by means of this data protection declaration, of the rights to which they are entitled.

As the controller, Reverie ApS has implemented numerous technical and organizational measures to ensure the most complete protection of personal data processed through this website. However, Internet-based data transmissions may in principle have security gaps, so absolute protection may not be guaranteed. For this reason, every data subject is free to transfer personal data to us via alternative means, e.g. by telephone.

1. Definitions

The data protection declaration of Reverie ApS is based on the terms used by the European legislator for the adoption of the General Data Protection Regulation (GDPR). Our data protection declaration should be legible and understandable for the general public, as well as